Forum AE Katowice

Pełna wersja: en rummelig fornemmelse uden at
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
G?stebruger Christian Messerschmidt er en 38 ?r gammel runner fra Tyskland og har boet i Carolinas i ti ?r. Han har k?rt i 20 ?r og skiftet fra tunge h?l-sl?ende til en mere grasi?s skridt 2 ?r siden - bare for sjov. Efter en 10 ?rs arbejde og familierelateret konkurrencehvil har han begyndt at forberede sig p? racer frem til marathon i begyndelsen af ???ret og fors?ger stadig at komme t?t p? hans personlige bestseller etableret i hans 20'ere. Hans dr?m er at f?rdigg?re en Western States 100 med et s?lvb?lte sp?nde. Som en nylig konverteret til Vibram Five Fingers og mange racerflader (det har v?ret to ?r siden jeg d?de mine traditionelle stabilitetssko), havde jeg l?nges efter bare "lidt Adidas ZX 700 Womens mere sko "mellem mig og vejen. Det har v?ret latterligt v?d hele sommeren i Carolinas, og jeg har derfor n?Nike Air Max 90 Femme dt til at skifte mange l?ber tilbage til fortovet p? grund af sporforholdene - derfor ?nskede jeg at behandle mig selv lidt mere i et nul-drop-sko. Jeg valgte Altra "The One", en nyudgivet neutral tr?nings tr?ner af den st?rke nye konkurrent til "The Big Seven" -skoforretningerne. Altra markedsf?rer denne sko som at kunne "h?ndtere enhver l?be ved enhver lejlighed" fra spor gentages til maraton til en afslappet genopretning l?be.
Jeg havde nogle indledende problemer med limning - de fleste af mine l?besko er 12,5 US, men denne f?lte sig lidt kort p? de 3 sm? t?er i denne st?rrelse og alt for store i en st?rrelse 13 US. Jeg anbefaler, at du unders?ger pasformen for dig selv i Shoefitr, hvis du sender en mail til denne sko, den Nike Air Max Classic BW Hombre kan passe lidt vanskelig. Det har ogs? en tendens til at passe noget mindre end "Instinct". Jeg slog mig Nike Air VaporMax Damesfor 12,5, da t?boksen var plads nok til mig, og jeg f?lte mig mere behagelig at v?re "i kontakt" med skoen. www.lavolailles.fr Altra kundeservice var h?flig og hurtig i h?ndtering af udvekslingen og afkr?ftede ikke for fragt. (Redakt?rens note fra Pete: Jeg har lige k?bt The One selv og valgt at g? en halv st?rrelse op fra det jeg b?rer i Instinct 1.5) Den f?rste ikke-sok l?b i Altra i regnet bekr?ftede, hvad vi allerede vidste fra Kermit The Frog : "Det er ikke let at v?re gr?nt" - Jeg kom ud af skoene med lyse gr?nne f?dder - farven vaskes let af og irriterer ikke min hud, s? det var virkelig mere af en forn?jelse. Skoene br?d faktisk meget let, jeg endte med at k?re en 10K l?b i "The One" efter en let initial 3 mile recovery session. Jeg Nike Air Max 2017 Dames v?rdsatte den ekstra d?mpning p? kuperet vejbanen (k?rer ned ad bakke var smertefri i forhold til mine Adidas NMD Femme Vibrams), men var mindre imponeret over hvor tungt gennembl?dt skoene kom i h?ldningsregn. Det hurtige t?rre mesh www.dannywinstanley.co.uk p? de ?vre og dr?nhullerne i s?lerne blev st?rkt udfordret af disse betingelser. Jeg er meget imponeret over, hvordan Altra form?r at give l?beren en rummelig fornemmelse uden at forstyrre kontrollen og samtidig tillade forankring af stor?en. Jeg tilskriver dette b?de til den forholdsvis lave toebox og den "kontour footbed" inders?l, der st?ber til dine t?er og giver god jordforbindelse. H?lpasningen er medium bred og den ?vre er ikke for stor - den asymmetriske sn?ring giver dig masser af muligheder for en mere personlig pasform. Sn?reb?ndene er freakishly lange, s? jeg skar bare og br?nder enderne for at forhindre tr?dene i at komme fra hinanden. Maskets ?vre ?nder godt og f?les slidst?rkt. Efter 2 m?neder og 150 miles Nike Air Max 95 Mujer i skoene er der intet tegn p? t?re eller overdreven str?kning af materialet. At k?re uden sokker har ikke Nike Air Max 1 Hombre givet mig bl?rer eller hot spots.
Przekierowanie