Forum AE Katowice

Pełna wersja: ockliknande passformen" e
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Nike Airteknik har kommit v?ldigt l?ng sedan dess ursprungliga debut 1987. Till firandet av teknikens 30-?rsjubileum sl?ppte sportskl?ttaren Nike Air VaporMax. Nike Air VaporMax har en revolutionerande luft och l?parskor i allm?nhet, och har mer Air ?n n?gon annan Nike-sneaker som n?gonsin gjorts. Med en design avsedd att avl?gsna alla on?diga element i en sko, har Nike Air Presto Dame VaporMax inte en mellansula. Dess Flyknit ?vre sitter strax ovanp? tre stora luftbubblor som utg?r ytters?len.
T?nk p? VaporMax som n?rmaste l?pskor som du faktiskt kan ha p? dig dagligen till Nike Air Zoom Pegasus 34 Womens en sp?rspik. R?tt ut ur l?dan k?nner de sig bra, och efter n?gra f? slitage fann jag att de var ?nnu mer bekv?ma. Flyknit ?vre m?gel till dina f?tter Nike Air Max Tavas Womens f?r en kramande passform och de stora luftenheterna ger en hoppande, vadderad ?ktur. Flywire-tekniken anv?nds ocks? p? lacing-systemet f?r s?ker l?sning p? foten. Eftersom sulan inte ?r en enda platt bit som de flesta sneakers, tog det n?gra timmar att ha p? sig f?r att v?nja sig. D?refter vill du ha Nike Air VaporMax s? mycket som m?jligt. - Amir Ismael, Insider Picks reporter Vad som f?rsta g?ngen tog mig till det h?r specifika paret Ultra Boost X-skor var det faktum att de gjordes i samarbete Nike Air Max 90 Dames Roze med Parley f?r Oceanerna. Parley ?r en organisation som syftar till att ?ka medvetenheten och g?ra f?r?ndringar i havslivets Nike Air VaporMax Hombre h?llbarhet, s? att n?gra av garnet inneh?ller ?tervunnet havsplast. Nike Air VaporMax Dames Jag har faktiskt h?llit ?gonen p? det h?r paret f?r ett tag, p? grund av det och f?r att jag ?lskar utseendet. Jag litar p? Adidas n?r det g?ller stora l?parskor, s? jag fokuserade p? de h?r funktionerna ist?llet f?r att f?rs?ka jaga efter kvalitet.
Inte bara ?r de h?llbara och ser bra ut med n?gonting, men de har ocks? Adidas 'Boost-teknik som g?r dem verkligen, riktigt bekv?ma. Primeknit k?nns som en socka, skonets kropp ?r v?ldigt l?tt, och den st?djande burgen passar t?tt mot f?tterna utan att kv?va. Sammantaget ?lskar jag dem och b?r dem flera g?nger i veckan, p? ?renden och under tr?ning. - Mara Leighton, Insider Picks reporter Nike Air Max Thea Hombre Jag har varit ganska lojal mot Nike genom ?ren, men efter att ha h?rt s? mycket om Adidas 'Boost l?parskor, k?pte jag ?ntligen ett par www.airmaxskobutikdk.com f?r n?gra m?nader sedan f?r att se om hype var allt det var Nike Air Max 97 Dames kn?ckt att vara. Och det ?r. F?r att echo Mara ?r mina Ultra Boost X-sneakers l?tt de bekv?maste, andningsbara och vadderade sneakers jag har k?rt in. Jag var inte s?ker p? om jag skulle vilja ha den "sockliknande passformen" eftersom jag bara har k?rt i sneakers med en traditionell krage, men ibland vet du verkligen inte om du kommer att tycka om n?got tills du f?rs?ker. - Ellen Hoffman, Insider Picks editorPuma ger alltid ?verkomliga alternativ till pricier l?parskor, samtidigt som de levererar p? bekv?mlighet och andningsf?rm?ga. Jag f?redrar en smalare silhuett f?r tr?ningsskor - s? att jag kan b?ra dem s?ml?st fr?n gym till klass Nike Air Max Thea Dames eller reser utan att skrika "Jag var bara p? gymmet." En stor irritation jag har ?r n?r mina skor v?ger ner mig f?r mycket som jag f?rs?ker Nike Air Max Thea Dames flytta snabbt, men dessa skor ?r s? l?tta att de aldrig st?r mig. Jag tycker ocks? att metalldetaljer g?r dem mer distinkt ?n liknande st
Przekierowanie