Forum AE Katowice

Pełna wersja: bepaald hardloopwerk in een
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Ik vermoed dat we allemaal dagen, weken of zelfs maanden doormaken met afleidingen van het leven die ons ervan kunnen weerhouden een gewenst pad te bewandelen. Wonen in het noorden van de VS helpt ook niet en ik heb ook gemerkt dat de afgelopen maanden van vrij koud en sneeuw / ijzig weer een belemmering zijn geweest. Ik heb ook een loopband, maar geef er echt de voorkeur aan om zoveel mogelijk naar buiten te gaan. Ik merkte dat ik mijn verwachtingen over de voortgang van de afgelopen paar maanden moest bijstellen en ik hoop dat het warmere weer zal worden in de komende weken. Ik hoop dat je een Nike Air Max 2017 Womens geweldige tijd verder kunt gaan in Disney World. Het Adidas ZX 750 Mens is een van mijn favoriete plekken om op te laden, samen met cruises, die mijn vrouw en ik eind maart zullen doen. Als je een online hulpbron nodig hebt voor Disney World, hebben enkele dierbare vrienden van mij een website met een link naar allears.net. Het is een geweldige site om recente evenementen en allerhande informatie over het resort bij te houden. Als je bij de meeste hotels in Disney checkt op de klantenservice, kunnen ze je een kaart met routes rond dat hotel en geschatte afstanden geven. ben oorspronkelijk uit New York, maar ben daar nooit als kind geweest. Verhuisd naar MN in 1976. We gaan al sinds 1987 en zijn meestal daar een of twee keer per jaar. Onze kinderen zijn nu achter in de twintig, dus het zijn voornamelijk Nike Air Max Classic BW Femme mijn vrouw en ik geweest de afgelopen jaren. Het Nike Air Max 2017 Femme is ons plan voor de langere termijn om ergens naar het gebied van Orlando te verhuizen. We zijn ook een paar jaar geleden eindelijk toegetreden tot de Disney Vacation Club en ons "thuis" -resort is Bay Lake Tower by the Contemporary. We gebruiken echter onze punten van dit jaar en enkele van de volgende om naar Aulani te gaan, de nieuwe locatie van DVC op Hawa?, in augustus voor een week met onze kinderen, dus we hebben een grotere kamer nodig. Het is dus mogelijk dat we daar niet op zijn vroegst in de loop van volgend jaar komen, wat het langste interval tussen de reizen zou zijn. Als we proberen vast te houden aan een specifiek schema bij extreem weer, zal het meer kwaad dan goed doen, omdat het de belangrijk om in het algemeen actief te blijven. Verwijder in plaats daarvan de Nike Air Max 270 Hombre training terug naar het gewenste trainingseffect en Adidas Superstar Mujer zoek naar soorten oefeningen die een vergelijkbaar effect hebben. Langlaufen en wandelen met schoentjes is uitstekend geschikt voor aerobe conditie en beiden brengen u naar buiten. Een HR-monitor is een goede manier om het trainingseffect te meten, dus als u gewend bent aan een bepaald hardloopwerk in een specifiek HR-bereik, zoek naar iets soortgelijks met uw vervangende training. Ik heb ondervonden dat deze winter in zelfs 6 "sneeuw kan lopen, mijn snelheid voor de gegeven hartslag met 20% kan verminderen, dus ik accepteer gewoon het langzamere tempo en de kortere afstanden met vertrouwen dat ik nog steeds het gewenste trainingseffect krijg. Bij het doen van taken zoals sneeuwruimen, opnieuw op je HR-monitor zetten en het behandelen als een training. Neem de kinderen mee uit Nike Air Max 90 Mujer slee?n - trek de slee met zich mee is een geweldige Nike Air Max 90 Womens manier om de HR op te voeren. Vind gewoon een excuus om naar buiten te gaan en te spelen, zolang je beweegt, werken je spieren, hart en longen allemaal en zorgen voor een trainingseffect.
Przekierowanie