Forum AE Katowice

Pełna wersja: og ingen klemme overhovedet.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Den Nike Air Max 270 Donne lette trail trail sko kategori har eksploderet med gode muligheder i det seneste, og i l?bet af den sidste Nike Air Vapormax Womens m?ned eller s? har jeg gjort en hel del af min l?b i Brooks 'f?rste bidrag til denne niche: Brooks Pure Grit (8,9 oz i st?rrelse 9 ). Grit tilh?rer Nike Air Max 2017 Femme Brooks Pure Project suite af sko, som er Brooks 'linje af overgangs-minimalistiske l?besko. Jeg har tidligere kommenteret Pure Connect, som jeg var n?dt til at sende tilbage, da den var for smal, og Pure Flow, som er en af ??mine top, v?lger som en fjernvejssko. For et stykke tid havde jeg h?rt fra folk, at Grit var en rigtig flot lette trailesko. Min ven Nate Sanel skrev en yderst positiv anmeldelse af Grits, www.amolan.es og han har brugt den i mindst en del af flere 100 mil l?b. Her er hvad Nate havde at sige: "Hvis jeg kun kunne have et par sko (Gud forbyde), ville det nok v?re dem. De har nok d?mpning til at k?re 40 miles af veje. De har nok beskyttelse til at k?re klipper. De dr?ner godt Nike Air Vapormax Femme nok til at l?be i mudder og mucke hele dagen, og de tillader det og opmuntrer til en midfoot stride. Jeg vil virkelig gerne se denne sko har mindre (eller ingen) bue st?tte og en mere afrundet toebox. For nu er de f? fejl ikke nok til at holde mine f?dder ud af dem. "Nate og jeg har ret lignende smag i sko, s? jeg besluttede at give Grit et sk?d mig selv (disse sko var et personligt k?b, ikke mediepr?ver ) .Mit f?rste indtryk, da jeg satte p? gritsne, var, at Nate havde ret - pasformen var lidt tyk og bueunderst?ttelsen var meget fremtr?dende. Men som jeg plejer Adidas Ultra Boost Mens at g?re med nogen ny sko, trak jeg ud og inspicerede den medf?lgende fodseng og fandt ud af at den var ret tyk - 5,5 mm for at v?re pr?cis! Det havde ogs? en ret fremtr?dende kontur under buen. Som jeg s? ofte g?r i disse dage, byttede jeg i inders?len fra Skechers Go Nike Air Max 90 Womens Bionic (1,7 mm tykt og helt fladt), og pasformen forbedredes dramatisk til det punkt, hvor forfoden f?lte mig mere end rummelig nok til min smag, og buekonturen blev markant reduceret (Bem?rk: Jeg har ogs? brugt Adidas Hagio inders?l i Gritsen - den tilf?jer en anden millimeter pude over Skechers inders?l og sn?r passer bare lidt op. Det forbliver ogs? p? plads lidt bedre inde i skoen) . Med inders?len taget h?nd om, f?ler Grits fantastisk p? mine f?dder - super behagelig og ingen klemme overhovedet. Den ?verste af Grits er betydelig, men det ser ud til at tr?kke vejret Nike Air Max TN Femme og dr?ne det godt. Den ankel krave er godt polstret og meget behagelig, og det indre foder har ingen problemer med s?m hot spots eller noget lignende. Der er en ret stiv h?l t?ller, men det bryder mig typisk ikke. En ting at bem?rke om interi?ret er, at jeg synes Nike Air Max TN Donne at f? et hot spot langs kanten af ??bolden bag min stor? p? min h?jre fod. Dette er et problem, jeg har i sko fra tid til anden, og det er normalt kun p? h?jre side - mit g?t er, at det er et subtilt problem eller noget at g?re med min fods form, s? sandsynligvis ikke noget, der n?dvendigvis er en problem med skoen. Kan ogs? skyldes den ?gede plads, der er skabt ved at bytte den oprindelige fodseng. Endelig note p? den ?verste - Nav-Band (lyse gr?nne rem over sn?reb?ndene i ovenst?ende billede) er l?s og fuldst?ndig ikke-funktionel - jeg er fristet til bare at sk?re den af.
Przekierowanie