Forum AE Katowice

Pełna wersja: Sammen med de
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
En af de bedste ting ved at blive gjort med min egen bog er, at det har givet mig tid til at begynde at l?se b?ger til gl?de endnu engang (undtagen for, min l?sning af Hunger Games serien i vinteren ...). Den f?rste bog, jeg hentede efter at have indsendt mit sidste manuskript, var at k?re med Kenyans af Adharanand Finn (afsl?ring: Adidas Superstar Womens denne bog var en medieeksemplar, der gratis blev leveret af Random House).
At k?re med Kenyans er en bog, som jeg havde gl?det mig til at l?se i nogen tid. Jeg var bekendt med Finns arbejde gennem en r?kke artikler, han skrev til The Guardian p? at k?re i Kenya, hvoraf nogle jeg uddragede i min egen bog. Hans beskrivelse af barnets racer barfodet i Kenya var af s?rlig personlig interesse. Bogen er Adidas NMD Damskie hovedsagelig historien om, hvordan Finn, en fyr i min egen alder, beslutter at flytte med sin familie til byen Iten, Kenya i seks m?neder til at tr?ne og bor blandt de bedste distance l?bere i verden. Hans motivationer er mange: at opleve et eventyr med sin familie, at tage en anden revne p? at forbedre hans l?beevne ved at tr?ne med det bedste og for at se om han kunne afd?kke nogle af de "hemmeligheder", der g?r de kenyanske l?bere s? darned godt til hvad de g?r.
Der er meget at lide om denne bog. At v?re en ret selvst?ndig Nike Air Max TN Womens konkurrencedygtig runner og en far til unge b?rn, kunne jeg identificere med Finn p? individuel plan, og den personlige historie slog et akkord med mig. Del travelogue, del running book, K?rer med Kenyans er godt skrevet og en hurtig l?sning - det er en bog, jeg havde sv?rt ved at l?gge ned. En af Nike Air Max 270 Womens de ting, jeg Nike Air Skylon 2 Damskie n?d mest om bogen, er, at den giver et indblik i de atleteres liv og personligheder, der vinder de fleste af de store fjernl?bene rundt om i verden. Inkluderet blandt spillernes figurer er flere l?bere, der vil konkurrere i OL i London i l?bet af lidt over en m?ned - det er sv?rt at l?se denne bog og ikke ?nsker at tage en tur til Kenya for at se disse fantastiske personer l?be torsdagens fartlek i Iten! Hvad vil g?re denne bog af s?rlig interesse for mange l?bere er Finns dissektion af de faktorer, der g?r kenyere s? f?nomenale l?bere. Hvad du kommer v?k med efter at have l?st Running With the Kenyans er, at der er mange ting, der bidrager til kenyansk l?bende dygtighed, og at det er blandingen af ??faktorer, der kommer sammen p? et Nike Air Max Classic BW Femme enkelt sted, der er vigtigere end nogen individuel faktor p? egen h?nd . Sammen med de Nike Air Max 90 Damskie faktorer, som Finn mener er kritiske, er en aktiv, fysisk Nike Air VaporMax Hombre opdragelse (der involverer en masse l?b til og fra skolen), en drivkraft og motivation til at lykkes, fordi l?b er en vej ud af fattigdom og et liv i landbruget, neds?nkning i en kultur hvor elite l?bere tilbeder og er tal af stor respekt i samfund og mange andre, som jeg ikke Nike Air Max 2017 Womens vil give v?k her. Jeg ville gerne dele et kort uddrag, der vil v?re af interesse for l?sere af denne blog. P? et tidspunkt sp?rger Finn til Brother Colm, der tr?ner mange af de unge eliter, herunder den olympiske David Rudisha, om barfodet l?b og form - her er en del af Colms svar
Przekierowanie