Forum AE Katowice

Pełna wersja: "SHHHs" med ett miniatyrvitt chevro
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
2019 - Med fokus p? svett och T-shirts, Emotionally Unavailable Nike Air Max 97 Womens var ett ljuvligt partnerskap grundat av Edison Chen och KB Lee 2014. Nu Nike Air Force 1 Damskie modifieras den till en helt?ckande samling. "Vi har en fanbas som drev oss mot att vara mer allvarliga om varum?rket. Nu ?r vi 1000 procent seri?sa, och v?rt partnerskap med Nike p? detta flygvapen 1 ?r ett bevis p? att vi s?tter varum?rket i framkant", Adidas Campus Damskie s?ger Chen.
Siluetten och materialet (duk att nicka till Nike Vandal, som Lee p?minner om f?rsta t?nkandet var en AF1) representerar designers r?tter och f?rh?llande till Nike. "V?xande i Korea, kanfas Air Force One ?r en universell sko. H?fthuvudhuvud hade Nike Air Max 270 Femme det. Skaters hade det. Det t?ckte flera underkulturer", s?ger Lee. "Det ser ocks? bara coolt ut, eftersom det slits s? bra."
Skon ?r avsedd att vara ?lskad - vilket kommer att framst? genom en vacker patina. Med dragkedjan g?r det enkelt att ta p? och av och hj?lper Nike Air Max 95 Femme ocks? till att bilda Emotionally Unavailables igenk?nnliga hj?rtalogo. Adidas ZX 750 Damskie 2019 - Med Safari-detaljer, f?rgblockering och en mini Swoosh p? t?-boxen, LEBRON 16 Low x atmos "Safari" sportar m?nga av samma detaljer fr?n det ikoniska Air Max 1-samarbetet med den ber?mda japanska aff?ren.
LeBron debuterade skon under All-Star Weekend i Charlotte, North Carolina. Den sl?pper ut den 2 mars p? SNKRS och SNEAKRS apps, vid atmos och vid utvalda globala ?terf?rs?ljare. N?r Neymar Jr orkestrerar sin ?terkomma fr?n skada, drar han p? sig f?rm?gan att dr?nka ut all negativitet och distrahering och f?rs?ker omfamna alegrierna (gl?dje ) av fotboll.
Den nya NJR Silêncio-b?ten Nike Air Max 95 Femme representerar detta och firar Neymar Jr. Kapacitet att tysta tvivel, avf?rda distraheringar och l?ta hans f?rdigheter tala p? f?ltet.
St?veln ?r t?ckt av ett unikt grafik som best?r www.montajesavila.es av flera svarta "SHHHs" med ett miniatyrvitt chevronm?nster. Bokst?verna Nike Air Max 90 Femme f?rsvinner gradvis fr?n svart till till gr?tt n?r de flyttar fr?n ytters?len till ?vre. Inga tv? st?vlar ?r exakt samma.
"SHHH handlar inte om att jag tystnar resten av v?rlden, det handlar om att jag tystnar och fokuserar p? vad jag m?ste g?ra f?r Nike Air Max 98 Mens min framtid som spelare och som en man", s?ger Neymar Jr.
Neymar Jr. Logotyp visas p? klackarna och f?rst?rks av en diamant och en krona, tv? av hans personliga mantra (och element i hans kroppskonst).
Przekierowanie