Forum AE Katowice

Pełna wersja: nisex storlek - en viktig funktion f?r Sabl
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Nike Air Max 270 React forts?tter en drivning f?r iterativ utveckling i Air Max-linjen. Introduktionen Nike Air Max 90 Damen Blau av Nike React-teknik resulterar i en smidig ?verg?ng fr?n h?l till framfota (f?rskjutningen reduceras ocks? fr?n Adidas Ultra Boost Damen f?reg?ngaren) och en energisk skulptur. Skonets ?verdel f?ljer det utstr?lande designspr?ket f?r verktyget genom att l?gga in-sy-material f?r att spegla en traditionell klipp-och-sy-estetik genom en ny konstruktionsmetod.
"Ist?llet f?r att inte sy eller sys p? Nike Air Force 1 Dam paneler, ?r Air Max 270 React byggd med en bar tack-teknik inspirerad av Element React 87", f?rklarar Dylan Raasch, chef f?r Nike Senior Sportswear Design. "Detta skapar det flytande ?gat f?rblir estetiskt. "
Den viscerala styrkan hos silhuetten, s?rskilt verktygets utmattande geometrier, underst?djer skoens potential att b?ra en m?ngd olika visuella uttryck. De f?rsta utg?vorna av Nike Air Max 270 React delar en konsekvent grund i konst och designhistoria. Varje Nike Air VaporMax Dames colorway ?vers?tter en specifik konstn?rlig stil eller r?relse i dess blockering och nyanser. Den fr?msta lanseringen Nike Air Max 90 Damen Blau av Colorway, tillk?nnager till exempel 100-?rsjubileet f?r Bauhaus-grundandet genom att ?terkalla skolans formella studier av asymmetrisk balans. Andra f?rgv?gar belyser utforskningar av geometriska kompositioner, mitten av ?rhundradet-inspirerad f?rgblockering, San Nike Air Max 1 Femme Francisco psykedelia och mer. Processen f?r att testa skodon f?r skater Alexis Sablone h?nder i det kritiska utrymmet mellan flick (n?r hon v?nder br?det i luften) och landning . N?r han fick chansen att arbeta med Converse CONS-teamet p? sin favoritskate-silhuett, One Star Pro, s?g Sablone ut att modifiera tv? detaljer som skulle h?lla j?mna steg med hennes kraftfulla flick: ytterligare grepp och h?llbarhet.
"F?rst ville jag l?gga till en bit gummi p? Nike Air Max 95 Mujer t?vampen," s?ger Sablone. ”N?r jag bl?ddrar p? mitt br?de gillar jag det sista som ber?r br?det att vara gummi.Nike Air Max 95 Womens Det gummiet f?rb?ttrar greppet, och det hj?lper ocks? skon att h?lla l?ngre - jag tenderar att bl?sa igenom skorna ganska snabbt. ”
Sablone och CONS-teamet skapade en dubbel s?mnad, f?rst?rkt ?gonrad - ett omr?de som ser mest slitage under flip-trick - f?r att f?rb?ttra skos Nike Air Max 270 Womens h?llbarhet och ytterligare balans vaddering med styr-greppkontroll. Hennes inflytande Nike Air Max 270 Dam p? One Star Pro f?rb?ttras i en lekfullt diskret estetik. Den vita mocka-?verdelen ?r designad f?r b?rbarhet ombord och ombord och ?r v?rd f?r en guldstj?rna, en babybl? sockliner, ?gretth?vande tejp och en guldfolie-insignier som st?mplar "Alexis" p? den ?vre. Skon anl?nder ocks? i unisex storlek - en viktig funktion f?r Sablone.
"Skateboarding ?r f?r alla," s?ger Sablone. Nike Air VaporMax Damen”Jag har vuxit upp med ?k?kning med mestadels killar hela mitt liv, men jag ?ker skridskor med m?nga flickor ocks?. Jag ?r en kvinna och skon har mitt namn p? det, men jag tror inte att det borde begr?nsas till ett k?n. Storleksstorleken s?ger att det ?r f?r alla ?kare. "
Alexis Sablone One Star Pro sl?pper den 1 juni p? converse.com och hos utvalda ?terf?rs?ljare.
Przekierowanie