Forum AE Katowice

Pełna wersja: nspireerd door royalty en is zonder en
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Ik heb het gevoel dat de LeBron 14 soort van kwam en ging. Er was niet veel hype rond de schoen toen het werd debuteerd door de koning op eerste kerstdag van 2016. De sneaker werd een beetje overschaduwd door James's release van de Soldier XI. Dit is helemaal geen slechte sneaker, maar zullen de 14 mensen qua impact een paar jaar later nog terugdenken? De LeBron X is een enorme favoriet bij fans, maar naar mijn mening was het gewoon te omvangrijk voor de massa. Adidas ZX Flux Mujer Het was de eerste basketbal-sneaker met een Nike + basketbaltechnologie die de prestaties volgde en meet. Het meest memorabele moment voor mij kwam toen Jahlil Okafor de LeBron X droeg als zijn go-to sneaker tijdens Duke's championship run in 2015. Oké, misschien is dat een stuk Nike Air Huarache Dámské sinds James ze droeg toen hij zijn tweede titel tegen de Spurs won. De Elite-versie en de cork-Nike Air Huarache Femme editie waren echter opvallend. De LeBron VIII werd gebouwd op dezelfde technologie van de LeBron VII met Air Max-technologie. De sneaker bevatte ook een leren bovenwerk en er werd gezegd dat deze werd gevormd naar de schaal van een damesschoen. Zoals eerder vermeld, ben ik gewoon geen fan van de bulk. Het beste aan de LeBron VIII was de leuke lijst met Nike Roshe Run Dames kleurstellingen, zoals de South Beach-uitvoeringen. We moeten de inspanningen van Nike en Jason Petrie om een ??futuristische sneaker te maken toejuichen, de XI was echt een stap verwijderd van de typische omvangrijke pasvorm voor LeBron. Het was zijn lichtste sneaker in die tijd en is de laagste LeBron-sneaker ooit. De Nike Hyperposite-technologie met de beste eigenschappen die lichtgewicht Adidas Superstar Mujer Negrasvergrendeling bood die hielp bij de bescherming en www.amaryllis.es beheersing. Ondanks blijvende problemen met de productkwaliteit die de releasedatum hadden vertraagd, heeft de LeBron 12 verschillende coole functies ingebouwd. De vijf zichtbare, zeshoekige Adidas ZX 850 Damen Nike Zoom Air-tassen in de buitenzool waren Nike Air Max 90 Mujer behoorlijk dope en zorgden voor een extra explosiestoot bij elke stap. Het merk ging ook niet allemaal uit met te veel kleurstellingen. Het deed me denken aan klassieke Nike sneakers die slechts drie of vier originele kleurstellingen hadden. De LeBron V werd ge?nspireerd door royalty en is zonder enige twijfel een van de schoonste sneakers in zijn collectie. De LeBron IV was Nike Air Vapormax Dames alom succesvol Nike Air Max 2017 Womens vanwege zijn bizarre ontwerp, maar de V zette het een beetje lager en ging met een slanke look die geschikt was voor een koning. De riem keerde terug naar een van de Nike Air Zoom Spiridon Dámské meest persoonlijke schoenen van LeBron - op de enkelriem zat een melkkratpatroon dat de mand symboliseerde die LeBron vroeger speelde toen hij klein was.
Przekierowanie