Polecamy

IE6 - "Persona" non grata

Jeżeli trafiłeś na tą stronę, to znaczy, że używasz przeglądarki IE 6 (bądź starszej), której nasze Forum już nie wspiera.

Jeżeli zastanawiasz się dlaczego nie wspieramy Twojej przeglądarki odpowiemy w 3 punktach:

Po więcej szczegółów odsyłamy Cię do strony: ie6.pl

Logowanie

Nie masz konta?

Ostatnie tematy

Zdaniem naszych użytkowników
Najlepsze konto bankowe dla studentów
  1. mBank eKONTO - 50% osób
  2. ING Bank Śląski - 25% osób
...i inne.

Zobacz pełny ranking: Najlepsze konto bankowe dla studenta - opinie
Ranking użytkowników

Ostatnio dołączyli

Odpowiedz  Napisz temat 
drugi kierunek?

olan

Użytkownik

Grupa: Zarejestrowany

Status: Offline

0  

Witam, mam dylemat. Studiuję ekonomię i zastanawiam się czy nie wziąć sobie drugiego kierunku na innej uczelni. Po studiach nastawiam się na otworzenie własnej firmy, już mam konkretny pomysł. Zastanawiam się więc nad zrobieniem oprócz ekonomii: http://www.wszop.edu.pl/kandydaci/zarzad...20,54,259. Co myślicie o takim pomyśle i co myślicie o tej uczelni?

burza

Zaawansowany Użytkownik

0  

Jeżeli na przykład drugi kierunek będzie ci przydatny w twoich planach, to dlaczego nie? Oczywiście trzeba mierzyć siły na zamiary i zastanowić się czy da się radę ciągnąć dwa kierunki

elabarbara

Debiutant

**

0  

Hejka. Myślę że możesz wybrać sobie drugi kierunek jeśli dasz radę Smile Ja niestety pozostaje na jednym który wybrałam czyli psychologia zaocznie Te studia pozwalają mi realizować moje pasje,rozwijać się i wiem że to najlepsza inwestycja w przyszłość. Udział w projektach pozwala zdobyć więcej praktyki i doświadczenia a jednocześnie w pewien sposób określa mi to czym się chcę zajmować w przyszłości.

selin20

Debiutant

**

0  

według mnie bierzesz sobie za dużo na głowęWink potem ci się wszystko pomieszaSmile

Jego samokontrola była tak silna, że mogłaby zginać podkowy.

Magdalena Michalak

Użytkownik

0