Polecamy

IE6 - "Persona" non grata

Jeżeli trafiłeś na tą stronę, to znaczy, że używasz przeglądarki IE 6 (bądź starszej), której nasze Forum już nie wspiera.

Jeżeli zastanawiasz się dlaczego nie wspieramy Twojej przeglądarki odpowiemy w 3 punktach:

Po więcej szczegółów odsyłamy Cię do strony: ie6.pl

Logowanie

Nie masz konta?

Ostatnie tematy

Zdaniem naszych użytkowników
Najlepsze konto bankowe dla studentów
  1. mBank eKONTO - 50% osób
  2. ING Bank Śląski - 25% osób
...i inne.

Zobacz pełny ranking: Najlepsze konto bankowe dla studenta - opinie
Ranking użytkowników

Ostatnio dołączyli

Odpowiedz  Napisz temat 

klaudiaa91

Debiutant

**

Grupa: Zarejestrowany

Status: Offline

0  

Jestem w tym calkiem zielona.. zaczelam dopiero studia na ae i wiem ze ledwo co sie zaczely i do sesji i egzaminow to kupa czasu jeszcze ale chcialabym wiedziec poprostu z czego bede zdawac egzaminy na sesji? Studiuje zarzadzanie. Czy zdaje jedynie te przedmioty z ktorych sa wyklady czy jak? Jak jest z jezykami? na jezykch trzeba miec jedynie zaliczenie? tak jak na cwiczeniach? Help me.. wgl nie ogarnim tego a chcialabym wiedziec czego sie pozniej moge spodziewac Big Grin

pina6

Użytkownik

3  

co do egzaminów to jak wejdziesz sobie na wirtualny dziekanat to w zakładce mój plan i tam wejdziesz na program studiów lub moje zajecia i tam znajdziesz info z czego masz zaliczenie,a z czego egzamin. Co do jezyków to masz kolokwia ( moze byc odpowiedz ustna , prezentacje itp. ale to zalezy od tego z kim masz ) z których dostajesz zaliczenie

nie kazdy wykład konczy sie egzaminem, z niektórych jest zaliczenie

Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-10-2012 15:11 przez pina6.

klaudiaa91

Debiutant

**

0