Polecamy

IE6 - "Persona" non grata

Jeżeli trafiłeś na tą stronę, to znaczy, że używasz przeglądarki IE 6 (bądź starszej), której nasze Forum już nie wspiera.

Jeżeli zastanawiasz się dlaczego nie wspieramy Twojej przeglądarki odpowiemy w 3 punktach:

Po więcej szczegółów odsyłamy Cię do strony: ie6.pl

Logowanie

Nie masz konta?

Ostatnie tematy

Zdaniem naszych użytkowników
Najlepsze konto bankowe dla studentów
  1. mBank eKONTO - 50% osób
  2. ING Bank Śląski - 25% osób
  3. inteligo
...i inne.

Zobacz pełny ranking: Najlepsze konto bankowe dla studenta - opinie
Ranking użytkowników

Ostatnio dołączyli

Inne nasze serwisy
Księgarnia - powstała dzięki współpracy z księgarnią Aragon.pl. Użytkownicy naszego serwisu zakupili w naszej księgarni m.in. Przejdź do strony księgarni
Odpowiedz  Napisz temat 
Specjalność na FiR?

necia

Debiutant

**

Grupa: Zarejestrowany

Status: Offline

0  

WitamSmile Jestem nowym studentem Akademii I roku studiów uzupełniających. Jaką specjalność wybraliście? Pytanie do starszych kolegów: która jest najtrudniejsza? Co polecacie?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedz Wink

kasienka3600

Debiutant

**

0  

Również proszę o jakąś podpowiedź. Zastanawiał się może ktoś nad specjalnością: Finanse i rynek ubezpieczeń?

iwona

Debiutant

**

0  

Ja się właśnie zastanawiałam nad tą specjalnością, tzn. Finanse i rynek ubezpieczeń. Z tego co wiem to sporo osób wybiera specjalność Rachunkowość.

AndziaQQ

Debiutant

**

0  

mogę tylko podpowiedzieć że analityk finansowy jest polecany przez wszystkich Smile

slow

Debiutant

**

0  

Powiedzcie jesli wiecie jak to jest z tymi specjalnosciami? mnie interesuje wylacznie rachunkowosc. Czy jesli taka wybiore to ktos u gory moze mi zmienic na inna? czy jest jakas ograniczona liczba miejsc na dana specjalnosc? chodzi o studia zaoczne

Madziulaa88

Użytkownik

0